Ο Όμιλος Σαράντη, αποδεικνύει τη δέσμευσή του για μια διαρκώς δυναμική φιλοσοφία έρευνας και ανάπτυξης ενώ παράλληλα επενδύει στην ελληνική αγορά, εκσυγχρονίζοντας το εργοστάσιο παραγωγής του στα Οινόφυτα.
Η SANITAS, η κορυφαία μάρκα στη φροντίδα του σπιτιού του Ομίλου Σαράντη, δημιούργησε ένα μοναδικό event για να συστήσει στους «ειδικούς» του φαγητού το νέο, αναβαθμισμένο αντικολλητικό της χαρτί. Κορυφαίοι chef, διατροφολόγοι, mummy Bloggers & food experts, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μία ξεχωριστή εμπειρία, μαγειρεύοντας μαζί με τον έμπειρο chef Γαβριήλ Νικολαΐδη, ξεδιπλώνοντας από κοινού μυστικά που θα αλλάξουν την καθημερινότητα μας.
Πιστοί στη δέσμευσή μας να συμβάλλουμε έμπρακτα στη φροντίδα και αναβίωση του πάρκου, ο Όμιλος Σαράντη και το megabrand SANITAS ενώσαμε για ακόμα μία φορά τις δυνάμεις μας με την ΑΒ Βασιλόπουλος και πραγματοποιήσαμε την 2η κοινή δράση καθαρισμού στο Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι, υποστηρίζοντας το έργο του Πανελλήνιου Εθελοντικού Κινήματος Save your Hood.
Ο Όμιλος Σαράντη και το Τμήμα Προμηθειών κατέκτησαν σημαντικές διακρίσεις στα Procurement Excellence Awards, αποσπώντας Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best Category Management Initiative με την υποψηφιότητα “Fragrance Excellence: A Category Management journey towards sustainable simplicity and cost optimization” καθώς και Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Manufacturing με την υποψηφιότητα ”Procurement Team: Mapping the road towards Excellence!”.
Ο Όμιλος Σαράντη, στο πλαίσιο των ενεργειών του για περαιτέρω ανάπτυξη και με στόχο την επίτευξη των μελλοντικών στρατηγικών του σχεδίων, συνεχίζει και επενδύει στην ενίσχυση της οργανωτικής του δομής, προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία στις προκλήσεις των αγορών που δραστηριοποιείται.
Η συμμετοχή του Ομίλου Σαράντη στη φετινή έκθεση της Cosmoprof Worldwide Bologna 2024, αποτελεί την 6η κατά σειρά συμμετοχή στην κορυφαία διεθνή έκθεση προϊόντων ομορφιάς που πραγματοποιήθηκε στην Bologna.
Ο Όμιλος Σαράντη και τα My market συνεχίζουν και φέτος την κοινή δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Pass Pantou – Skills for Wheels, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας και της αφοσίωσης προς έναν καλό σκοπό.
Ο Όμιλος Σαράντη ενισχύει την πρωτοποριακή καμπάνια Human up του δημοφιλούς brand ανδρικής περιποίησης STR8 που προάγει την ενσυναίσθηση και την ανοιχτή επικοινωνία με το νεανικό κοινό που έχει αλλάξει προς μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση.